Branża Dziecięca 2/2019

by 20 lutego 2019

W dystrybuowanym podczas kieleckich targów Kid’s Time wydaniu Branży Dziecięcej pojawiły się publikacje promujące produkty z oferty Eco and More: powiększona prezentacja produktu: chusteczki nasączane wodą z wyciągiem z orzechów mydlanych WaterWipes Soapberry (nowość 2019);...

E!stilo 2 (49)/2019

by 1 lutego 2019

W numerze Nr 2 (49) /2019  pojawiła się reklama promująca produkty z oferty marki Alphanova. Related posts: Wiadomości kosmetyczne 4/2019 Wiadomości kosmetyczne 6-7/2019 E!stilo 1 (48)/ 2019 Claudia 5/2019

E!stilo 1 (48)/ 2019

by 1 stycznia 2019

W numerze Nr 1 (48) /2019  pojawiła się reklama promująca produkty z oferty marki WaterWipes.   Related posts: Branża Dziecięca 2/2019 Branża Dziecięca 4/2019 E!stilo 3 (47)/2018 E!stilo 4 (33)/ 2015

HIGIENA JAMY USTNEJ – 5 ZASAD

by 14 października 2018

Odpowiednia higiena jamy ustnej to klucz do zdrowych zębów, pięknego uśmiechu oraz mniej godzin spędzonych na fotelu stomatologicznym. Dbania o zęby, ich regularnego szczotkowania i systematyczności w tym temacie, uczymy się już jako dzieci. Jako dorośli, ogranicza...

JESIENNE SOS DLA TWOJEJ SKÓRY

by 13 września 2018

Rok to pewna całość, pełnia, etap, który dzielimy na mniejsze jednostki czasu, dzięki czemu łatwiej nam realizować swoje plany i osiągać cele. Cztery pory roku,  dwanaście miesięcy, trzysta sześćdziesiąt pięć dni (chyba, że rok jest przestępny)…  A gdyby tak p...

MYCIE WŁOSÓW… A CZY TY ROBISZ TO DOBRZE?

by 9 września 2018

Bardzo dużo mówi się o świadomej pielęgnacji twarzy. Dobierając kosmetyki starasz się, aby były bogate w składniki aktywne. Poszukujesz coraz to nowych formuł, konsystencji, rytuałów pielęgnacyjnych. Starasz się, aby Twoja cera jak najdłużej pozostawała w jak najlepszej formie. J...

Zapisz się do naszego newslettera

Możesz zrezygnować w każdej chwili. Więcej informacji w polityce prywatności.